Про організацію методичної роботи в школі
Про організацію методичної роботи в школі
З метою виконання завдань розвитку національної освіти, якісної реалізації Концепції Нової української школи педагогічний колектив у 2021-2022 н.р. працює над реалізацією законів України «Про освіту», « Про загальну середню освіту», Національної стратегії розвитку освіти до 2021р., Державного стандарту початкової загальної освіти, Державного стандарту базової загальної середньої освіти та інших нормативних документів, над впровадженням оновлених програм початкової школи, реалізацією методичної проблеми «Запровадження внутрішньої системи ефективності забезпечення якості освіти, яке поліпшить загальну дієвість та забезпечить міцну основу ефективності та сталого розвитку і виховання здобувачів освіти»
Основним напрямком методичної роботи є підтримка педагогів у формуванні їх готовності до реалізації освітньої реформи, набуття відповідних компетентностей. Стимулювання педагогічних працівників до самоосвітньої діяльності у міжатестаційний період з опорою на їхню активність, досвід і знання.
Методична робота у школі проводиться відповідно до плану роботи школи та методичних рекомендацій відділу освіти, циклограми навчального закладу та спрямована на розв`язання науково-методичної проблеми, підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного вчителя, розвиток творчого потенціалу педколективу школи; планована на діагностичній основі та зорієнтована на забезпечення ефективності управлінської діяльності керівника школи.
На основі результативності навчально-виховного процесу, професійних потреб педагогів, враховуючи діагностичний аналіз робота з працівниками проводиться на засадах диференційованого підходу із урахуванням принципів наступності діагностики, практичної й адресної спрямованості, розвитку педагогічної майстерності та творчого потенціалу.
Організаційно-методична робота з педагогічними працівниками проводиться за напрямами:
- підвищення фахової майстерності вчителів;
- впровадження нових освітніх технологій, перспективного педагогічного досвіду;
- надання інформаційно-методичної допомоги учителям
З метою підвищення теоретичної, науково-методичної, професійної підготовки педагогічних кадрів, реалізації завдань науково- методичної проблеми, методична робота спрямована на реалізацію таких завдань:
- забезпечення впровадження концептуальних засад реформування освіти, моделі НУШ;
- здійснення компетентнісного підходу до організації методичної роботи;
- здійснення організаційно - методичних заходів щодо забезпечення здорового способу життя учнів;
- створення умов для розвитку творчих здібностей учнів;
- впровадження нових методів викладання, норм оцінювання та стандартів початкової та середньої освіти ;
- підвищення рівня самоосвітньої роботи вчителів;
- проведення методичних заходів, спрямованих на поширення інформації щодо науково-пошукової роботи та інноваційної діяльності педпрацівників;
- створення належних умов для творчої співпраці між вчительським, учнівським та батьківськими колективами.
Керівництво і координацію методичної роботи з педкадрами здійснюється методичною радою школи в складі:
Голова ради: директор школи Політанська А.М.
Члени ради: Шевченко Т.К. – голова профкому, Донгаш Г.В. – учитель української мови та літератури, Чорнописька Н.А. – учитель математики, Котенко С.В. – вчитель зарубіжної літератури
Методична рада спланувала роботу для вирішення завдань науково-методичної проблеми та виховної проблеми школи таким чином:
- Затвердила структуру роботи з педагогічними працівниками:
Сауляк Г.І. – керівник спільноти вчителів початкової ланки;
Огороднік В.О. – керівник спільноти природничо-математичного циклу;
Чорнописька Н.А. – керівник спільноти класних керівників
2. Керівники ШМС доводять до відома вчителів щодо графіка відвідування відкритих уроків та засідань МО
3. Урізноманітнення форми проведення засідань МС; активне залучення педагогів до видавничої діяльності
4. Здійснення моніторингу:
Досвіду роботи учителів, що атестуються; Чорнописької Н.А., Котенко С.В.;
Участі та результативності учнів у ІІ етапі олімпіад з математики;
Успішності учнів 11 класу за результатами семестрового оцінювання з предметів, які виносяться на ЗНО
5. Періодичний розгляд стану внутрішкільної методичної роботи на засіданнях педагогічної ради